Dva koncertna svjetlosna efekta prikazana u MACAU-u

Nova generacija popularnog pjevača MC-ja iz Hong Konga održala je dva koncerta u venecijanskoj Macao Cotai Areni u Macau 30. rujna i 1. listopada. Na koncertu su DLB Kinetic svjetla osigurala prekrasne svjetlosne efekte za cijeli nastup.Osmislili smo umjetnički kinetički proizvod na temu cijelog koncerta: Kinetički leptir.Kada je prostor za izvođenje vrlo dovoljan, koristili smo proizvode kinetičkog sustava na koncertu kako bismo pružili najveću podršku svjetlosnim efektima ovog koncerta.

Tijekom koncerta pjevačica je prekrasnim pjevačkim glasom izazvala vrištanje obožavatelja.Pjevačica koja stoji u središtu pozornice i strastveno pjeva, jedinstven stil kinetičkog leptira i svjetlosni efekt dovode atmosferu scene do vrhunca.Interakcija između kinetičkog leptira i pjevača je vrlo skladna, kinetički leptir radi uz DMX vitlo, a vitlo visi na rešetki vrlo je sigurno.Kinetički leptir radit će prema programu koji je dizajner završio, može postati različitih oblika kao i različite glazbe.Sve te programe dovršili su profesionalni dizajneri DLB kinetičkih svjetala.Kako bi osigurali nesmetan napredak ovog koncerta, naš gaffer ne samo da podržava daljinsko online upravljanje podučavanjem, već je također stigao na mjesto događaja kako bi provjerio svjetlo prije početka koncerta.Samo kako bi kinetički leptir mogao savršeno odgovarati koncertima.

DLB Kinetic svjetla mogu pružiti rješenja za cijeli projekt, od dizajna, smjernica za instalaciju, smjernica za programiranje itd., a također podržavaju prilagođene usluge. Ako ste dizajner, imamo najnovije ideje za kinetičke proizvode, ako ste trgovac, možemo pružiti jedinstveno rješenje za barove, ako iznajmljujete performanse, naša je najveća prednost što isti domaćin može uskladiti različite viseće ukrase. Ako trebate prilagođene kinetičke proizvode, imamo profesionalni tim za istraživanje i razvoj za profesionalno spajanje.

Korišteni proizvodi:

Kinetički leptir

Vrijeme objave: 9. listopada 2023