Dva koncertna svjetlosna efekta prikazana u MACAU-u

Nova generacija popularnog pevača iz Hong Konga MC održala je dva koncerta u venecijanskom Macau Cotai Areni u Makau 30. septembra i 1. oktobra. Na koncertu DLB Kinetic lights je obezbedio prelepe svetlosne efekte za ceo nastup.Dizajnirali smo umjetnički kinetički proizvod baziran na temi cijelog koncerta: Kinetički leptir.Kada je prostor za izvođenje veoma dovoljan, koristili smo proizvode kinetičkog sistema na koncertu da pružimo najveću podršku svetlosnim efektima ovog koncerta.

Tokom koncerta pevačica je prelepim pevačkim glasom izazvala vrištanje fanova.Pjevač koji stoji u centru pozornice i strastveno pjeva, jedinstveni stil kinetičkog leptira i svjetlosni efekat dovode atmosferu scene do vrhunca.Interakcija između kinetičkog leptira i pjevača je vrlo harmonična, kinetički leptir radi DMX vitlom, a vitlo visi u rešetki je vrlo sigurno.Kinetički leptir će raditi po programu koji je dizajner završio, može postati različitih oblika kao različite muzike.Sve ove programe su završili profesionalni dizajneri DLB kinetičkih svjetala.Kako bi osigurao nesmetano odvijanje ovog koncerta, naš gaffer ne samo da podržava podučavanje putem interneta na daljinu, već je stigao i na scenu da provjeri svjetlo prije početka koncerta.Samo da osiguramo da kinetički leptir može savršeno odgovarati koncertima.

DLB Kinetic svjetla mogu pružiti rješenja za cijeli projekat, od dizajna, instalacija, programiranja, itd., a također podržavaju prilagođene usluge. Ako ste dizajner, imamo najnovije ideje kinetičkih proizvoda, ako ste trgovac, možemo pružite jedinstveno rješenje za bar, ako ste iznajmljivač performansi, naša najveća prednost je što isti domaćin može odgovarati različitim visećim ukrasima. Ako su vam potrebni prilagođeni kinetički proizvodi, imamo profesionalni tim za istraživanje i razvoj za profesionalno pristajanje.

Korišteni proizvodi:

Kinetički leptir

Vrijeme objave: 09.10.2023