Kalapu Galame

O le fa'avasegaina o fale kalapu a le DJ mag i le lalolagi atoa i le 2021 e tutusa ma le tausaga talu ai, ma e fitu i Saina o lo'o i luga o le lisi.

O le faʻaopoopoga tele na i ai i le Foshan Galame Club, na o le pau lea o le taulaga e le masani ai muamua, lea na aʻea 16 nofoaga mai le 91 nofoaga i luga o le lisi mo le taimi muamua i le tausaga talu ai i le 75th i le lalolagi.

Ole filifiliga aloa'ia ole pito i luga ole 100 falekalapu e aofia ai le tele o asiasiga a le aufaigaluega a le British DJmag (asiasiga lautele / faalilolilo);palota i luga ole laiga;ma iloiloga aloaia o musika, meafaigaluega, fua, ituaiga ma le lelei o malo fa'afaigaluegaina i totonu o le faleoloa;e mafai ona malamalama o se tu'ufa'atasiga o palota ma fa'ailoga fa'apolofesa aloa'ia.

Pe o le nofoaga muamua poʻo le 100th nofoaga, e sili atu le taua nai lo le numera o loʻo i luga o le lisi e faʻamaonia e le aufaipisinisi faaeletonika i le lotoifale i se itulagi poʻo se atunuʻu.

O le mea moni, i le lisi atoa, e tele igoa e fai ma sui o se faleoloa poʻo se vaega, ae o le igoa o le Kalame Club e mafai ona faʻatusalia se aai-Foshan.

I Foshan, e toʻatele foʻi tupulaga talavou o loʻo i ai se malamalamaaga muamua i le 100 DJ pito i luga, ma o le a auai foi i nisi o syllables eletise ma gaioiga faʻalogo i le Pearl River Delta.Foshan i le taimi nei o loʻo i ai le toʻatele o tupulaga talavou o loʻo fiafia tele i aganuʻu musika faaeletonika ma e naunau e auai.

Ma o nei mea uma, o le suiga o uiga o se aai, ona o se fale kalapu-Galame Club.

Ua faaopoopo e Galame Club se igoa fou i Foshan-o le aai o leo eletise, Mount Formst.

Galame Club ua avea nei ma mitamitaga o tagata Foshan.

Ua filifilia e avea ma se tasi o fale kalapu pito i luga e 100 i le lalolagi mo le lua tausaga sosoo, ma o le tausaga nei ua tulaga 75 i le lalolagi e fai ma sui o Foshan.Ua avea ma autu o talanoaga i le aai, ma ua mitamita ai le toatele o tagata i Fosana.

O le Galame Club Exchange ose mafuaaga foi lea e iloa ai e le atunuu atoa ma le lalolagi ia Foshan, ma o le mafuaaga foi lea o le toatele o tagata mai fafo ma tagata mai fafo e o mai i Foshan mo le taimi muamua.

O seti fou e 100 o polo kinetic beam na saunia e le FYL Lighting o loʻo faʻaalia i le Galame Club Exchange, o se tasi o mea sili ona taua, taʻaloga ma konaseti i Foshan.

O lo'o fa'aogaina e le masini fa'ata'ita'iga matagofie fa'anatinati ua fa'apolokalameina e la tatou polokalame Madrix e fa'afetaui lelei le pa'o e fa'atupu ai se si'osi'omaga fiafia ma fa'aleleia atili ai le fa'atusa a le Kalame Club.

O le manatu o le fale kalapu po e tu'ufa'atasia ai tekonolosi fa'apitoa ma tu ma aga fa'aSaina.

O le tofo a le pule o le kalapu po e aafia ai le kalapu po, ae uaʻi atu foi i le nofoaga saʻo i le taimi saʻo.

I tausaga talu ai nei, e le lelei tele le maketi o le po, o le kalapu kalapu faʻatasi, tulaga faʻapisinisi ma faʻataʻitaʻiga e tutusa, faʻailoga, faʻataʻitaʻiga e pei o le tele.

O Jacky, o le na faavaeina le fale kalapu o Galame i Foshan, na amata ona mafaufau e uiga i mea o loʻo le maua e le kalapu faʻafiafia i le taimi nei.

I suʻesuʻega faifai pea, na ia maua ai le tali.

E pei o le tele o kalapu faʻafiafiaga, e tusa lava po o le a le lelei o le teuteuina, leai se agaga, leai se faʻatuatua, o le a leiloa le uluaʻi "faʻafiafiaga uiga".

Fa'afiafiaga lautele fa'afiafiaga kalapu po e leai se lagona o le mea moni, ae fai mai Jacky o le lagona o le totoina o le fale ta'alo e lagona ai tagata e pei o le konaseti ma le DJ Party i totonu o le potu.

Pe a fatuina lenei ituaiga o lagona faʻapitoa, e le gata o le teuteuga, faʻasologa o le tulaga, faʻataʻitaʻiga, faʻamalamalamaga ma faʻatulagaina mea uma e manaʻomia ona vaʻaia ma le faʻaeteete atoa.

“O mea faigaluega uma lava i totonu o le fale kalapu e mafai ona faʻatau, ae o le aafiaga e ese mai le kalapu po i le kalapu po.

E pei lava o Starbucks, eseese nofoaga e tofo ai, "Na amata ona talanoa Jacky e uiga i lona 22 tausaga o le poto masani i le pisinisi, galue o se kamupani DJ i le 1990s ma faʻafesoʻotaʻi ma moli ma leo.

O le mea lea, o loʻo ia manaʻomia tele foi i lea tulaga.E tulituliloa e Jacky le faiga fa'atino o le tu'ufa'atasiga o le leo, moli ma le eletise, ma o le fa'afiafiaga fa'a-koniseti tetele e tatau ona fa'amalosi ma fa'amaoni.

O lo'o su'esu'e moni lava le faiga fa'amalama mo fa'apolofesa, talanoa e uiga i le tele o fa'atau mea faigaluega, filifilia ma le fa'aeteete, fa'aaoga moli FYL e fai ma meafaigaluega a le kalapu po.

O le a le mea e afaina ai tagata o le vaʻai, polokalame ma le fatufatuaʻi, aʻo le faʻatinoina o le fatufatuaʻi ma meafaigaluega o le masani lea i le lumanaʻi, nai lo le faʻalagolago naʻo le teuteuga e manumalo ai.

Oloa fa'aaogaina: DLB Kinetic Beam polo 100 seti

Tufuga: FYL Stage Lighting

Fa'apipi'i: FYL Stage Lighting

Fuafuaga: FYL Stage Lighting


Taimi meli: Mati-07-2022

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou