Galame Club

U ranking di DJ mag discoteche glubale in u 2021 hè u listessu di l'annu passatu, è sette in Cina sò in a lista.

U più grande aumentu era in Foshan Galame Club, l'unica cità di primu livellu micca tradiziunale, chì hà cullatu 16 posti da 91 posti nantu à a lista per a prima volta l'annu passatu à 75 in u mondu.

A selezzione ufficiale di i 100 migliori discoteche includenu parechje visite da u persunale di DJmag britannicu (visite publiche / secrete);votu in linea;è valutazione ufficiale di a musica, l'equipaggiu, a scala, u tipu è a qualità di l'ospiti impiegati in a tenda;pò esse capitu cum'è una cumminazione di votu è qualificazioni prufessiunale ufficiali.

Ch'ella sia u primu postu o u 100u postu, hè più impurtante chè u numeru nantu à a lista per esse ricunnisciutu da l'amatori di musica elettronica lucali in una regione o paese.

In fatti, in tutta a lista, parechji nomi rapprisentanu una tenda o un gruppu, ma u nome di Galame Club pò rapprisintà una cità-Foshan.

In Foshan, assai ghjovani ancu avè una cunniscenza preliminare di u top 100 DJ, è ancu participà à qualchi sillabi elettrici è attività audio in u Pearl River Delta.Foshan hà avà un gran numaru di ghjovani chì sò assai interessati à a cultura di a musica elettronica è sò disposti à participà.

È tuttu questu, u cambiamentu di u caratteru di una cità, solu per via di una discoteca-Galame Club.

Galame Club hà aghjustatu un novu titulu à Foshan - a cità di u sonu elettricu, Mount Formst.

Galame Club hè avà l'orgogliu di i Foshan.

Hè statu sceltu cum'è unu di i 100 migliori discoteche in u mondu per dui anni consecutivi, è questu annu hè u 75th in u mondu per nome di Foshan.Hè diventatu un tema di cunversazione in a cità, è parechje persone in Foshan sò fieri di questu.

U Scambio di Galame Club hè ancu un mutivu per tuttu u paese è u mondu per cunnosce Foshan, è hè ancu u mutivu di parechji stranieri è stranieri per vene in Foshan per a prima volta.

I 100 sets di sfere cinetiche di fasciu di novu liberati furniti da FYL Lighting sò in mostra à u Galame Club Exchange, unu di i più impurtanti avvenimenti, carnavals è cuncerti in Foshan.

U dispusitivu usa i splendidi mudelli chì cambianu rapidamente programati da u nostru software Madrix per abbinà perfettamente u ritmu per creà una atmosfera di gioia è rinfurzà l'imaghjini di a marca di moda di Galame Club.

U cuncettu di creazione di club di notte combina tecnulugia avanzata cù usi tradiziunali chinesi.

U gustu di u pruprietariu di u night club afecta a night club, ma ancu attente à u locu ghjustu à u mumentu bellu.

Nta l'ultimi anni, u mercatu di u club di notte ùn hè micca assai bonu, l'omogenizazione di u club di notte, e cundizioni di l'affari è i mudelli sò listessi, u plagiu, l'imitazione cum'è parechji.

Jacky, fundatore di u nightclub Galame in Foshan, hà cuminciatu à pensà à ciò chì manca l'attuale night club di divertimentu.

In l'esplorazione constante, hà trovu a risposta.

Cum'è parechji club di notte di divertimentu, ùn importa micca quantu ben decoratu, senza anima, senza fede, perderà u "significatu di divertimentu" originale.

I spettaculi di u club di notte di divertimentu generale mancanu un sensu di realità, ma Jacky hà dettu chì u sensu di implantà l'opera face chì a ghjente si senti cum'è cuncertu è DJ Party in a stanza.

Quandu creanu stu tipu di sperienza sensoriale, micca solu u stilu di decorazione, u layout di u palcuscenicu, u modellu, u layout di l'illuminazione è l'arrangiamentu deve esse cunsideratu cun cura in tuttu.

"Tutti l'equipaggiu in u night club ponu esse compru, ma l'effettu hè diversu da night club à night club.

Cum'è Starbucks, diversi posti anu un gustu diversu, "Jacky hà cuminciatu à parlà di i so 22 anni di sperienza in l'industria, travagliendu cum'è una cumpagnia di DJ in l'anni 1990 è hè ghjuntu in cuntattu cù l'illuminazione è u sonu.

Dunque, hè ancu assai esigenti in questu rispettu.Jacky persegue a forma di performance di a cumminazione di u sonu, a luce è l'electricità, è l'effettu à livellu di cuncertu à grande scala deve esse dinamicu è autenticu.

U sistema di illuminazione hè veramente cercatu assai prufessiunale, hà parlatu assai di fornitori d'equipaggiu, selezziunati currettamente, utilizendu l'illuminazione FYL cum'è hardware di u club di notte.

Ciò chì affetta direttamente à e persone hè a visione, a prugrammazione è a creatività, mentre chì l'implementazione di a creatività è l'equipaggiu hè a tendenza in u futuru, piuttostu cà di confià solu in a decorazione per vince.

Prudutti utilizati: DLB Kinetic Beam ball 100 sets

Produttore: FYL Stage Lighting

Installazione: FYL Stage Lighting

Design: FYL Stage Lighting


Tempu di Postu: Mar-07-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi