Soluzioni cinetiche di DLB è debut in ISE 2024

DLB hà sempre guidatu l'industria cù soluzioni di illuminazione innovative è eccellenti, è l'ultimi prudutti di illuminazione Kinetic seranu mostrati à a 2024 International Audiovisual Technology Exhibition (ISE).A mostra si terrà in Fira Barcelona Gran Via da u 30 di ghjennaghju di u 2024 à u 2 di ferraghju di u 2024.

U pruduttu di luci cinetiche di DLB hè una soluzione innovativa di illuminazione cinetica pensata per risponde à i bisogni di illuminazione di diverse scene.L'intruduzioni di suluzioni di illuminazione cinetica furnisce effetti di illuminazione più flessibili è freschi per diverse occasioni.Ajustendu e luci cinetiche, l'utilizatori ponu facilmente aghjustà a forma è l'altezza di e luci cinetiche secondu i bisogni attuali per ottene u megliu effettu di illuminazione di scena.

In questa mostra ISE, DLB dimustrarà diversi scenarii d'applicazione di i prudutti di luci cinetiche, cumprese l'effetti di l'illuminazione spaziale cummerciale, l'effetti di l'illuminazione di l'atmosfera di u club, l'effetti di l'illuminazione di u spettaculu di u palcuscenicu, etc. L'audienza averà l'uppurtunità di vede in prima manu cumu e soluzioni di illuminazione cinetica ponu purtà. una sperienza di illuminazione più còmoda è viva in diverse occasioni.

DLB hè stata impegnata à furnisce soluzioni di illuminazione di alta qualità à l'utilizatori di u mondu.A visualizazione di i prudutti di illuminazione Kinetic in a mostra ISE hè l'ultimu successu di l'innuvazione è u sviluppu cuntinuu di DLB.Aspittemu di sparte e nostre ultime tecnulugia è prudutti cù attori di l'industria in u mondu in questa mostra.I visitatori anu l'uppurtunità di cumunicà cù i direttori tecnichi prufessiunali di DLB è acquistà una cunniscenza approfondita di i vantaghji è e prospettive di l'applicazione di e soluzioni di illuminazione cinetica.Per piacè aspettate di scuntrà i prudutti DLB à a mostra ISE 2024 è di esplorà u futuru di a tecnulugia di l'illuminazione inseme.


Tempu di post: 23-Jan-2024

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi