I novi spettaculi di luci DLB "The Dance of the Loong" è "Light and Rain" seranu svelati à u GET Show 2024, invitendu à gode di a festa visuale.

A nova stallazione d'arte di DLB Kinetic lights "Dragon Dance" serà mostrata in grandezza à u prossimu GET Show 2024.Questa festa visuale guidà l'audienza in un mondu pienu di misteru è incantu di loong, usendu u putere di a luce per mostrà l'agilità è u putere di loong.

"The Dance of the Loong" piglia u tema di i dragoni.Attraversu a tecnulugia di illuminazione cinetica avanzata di DLB è cuncetti di design innovatori, integra perfettamente a forma, a dinamica è l'illuminazione di u loong, purtendu una sperienza visuale sconvolgente à l'audienza.I lumi ballanu in u spaziu, cum'è s'ellu un loong s'alzava in u celu di notte, chì ùn solu dimustra a squisitezza di a tecnulugia di illuminazione di DLB, ma ancu trasmette l'incantu culturale tradiziunale di u loong.

À u listessu tempu, DLB mostrarà ancu un altru spettaculu di luce attraente "Light and Rain" à u GET Show.Grâce à l'interaction de la lumière et des gouttelettes d'eau, cette œuvre présente un effet onirique de lumière et d'ombre, comme si l'eau de pluie dansait sous la lumière.L'audienza averà l'uppurtunità di sperimentà sta magia unica di luce è ombra per sè stessu è apprezzà i successi innovatori di DLB in u campu di l'arti di l'illuminazione.

DLB invita sinceramente l'audienza generale à vene à visità sta festa visuale.Ch'ella sia "The Dance of Loong" o "Light and Rain", vi purterà un piacè visuale senza precedente.Aspittemu inseme stu viaghju d'arte di luce creativa è appassiunata!

Tempu: 3-6 di marzu di u 2024

Locu: Fiera di Importazione è Esporta in Cina Pazhou Complex, Guangzhou, Cina

A Danza di Loong: Zona D H17.2, 2B6 stand

Light And Rain: Zona D Hall 19.1 D8 stand

Per piacè aspettate a maravigliosa prestazione di DLB à u GET Show 2024, è assistemu à l'incantu è l'innuvazione di l'arti di l'illuminazione inseme!


Tempu di post: Feb-29-2024

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi