Semu incredibilmente fieri d'avè ghjucatu un rolu in a trasfurmazione di u tantu attesu *The New World Tour* di Childish Gambino in un spettaculu visuale stupente. U tour hè cuminciatu in modu mozzafiato, cù una mostra impressiunante d'arte visuale chì hà captivatu i fan da u principiu. Un puntu culminante chjave di u cuncepimentu di u palcuscenicu di u cuncertu hè statu l'usu di a tecnulugia d'avanguardia Kinetic Bar di a nostra cumpagnia, cù un totale di 1.024 Kinetic Bars implementate per creà un'esperienza di illuminazione ipnotica è dinamica.
I Kinetic Bars, cunnisciuti per a so versatilità è precisione, anu ghjucatu un rollu cruciale in u miglioramentu di l'atmosfera di u spettaculu. Posizionati verticalmente nantu à u palcuscenicu, sti luci eranu prugrammati per muvimenti in sincronia cù u ritmu di a musica, alzendu si è calendu cum'è stelle cadenti è creendu un ambiente ultraterrenu. U muvimentu fluidu di i Kinetic Bars, cumminatu cù a so capacità di cambià culori è mudelli, hà aghjustatu una nova dimensione à a performance di Childish Gambino, rendendu ogni mumentu visivamente indimenticabile.
Mentre u cuncertu prugressava, i Kinetic Bars anu creatu una seria d'effetti visivamente stupenti, da e piogge di luce in cascata à i mudelli geometrichi intricati chì ballavanu sopra u publicu. Quessi effetti di luce ùn eranu micca solu elementi di fondu; sò diventati una parte integrante di a narrazione, elevendu l'impattu generale di a performance è attirendu u publicu più in prufundità in l'esperienza.
L'accoglienza pusitiva di l'installazione di Kinetic Bar à *The New World Tour* sottolinea u nostru impegnu per l'innuvazione è l'eccellenza. U nostru cuntributu à questu cuncertu straordinariu mette in risaltu cumu a nostra tecnulugia pò migliurà e prestazioni in diretta à scala mundiale, trasfurmendule in esperienze visuali è emotive indimenticabili. Aspittemu cun impazienza di cuntinuà u nostru viaghju per ridefinì l'illuminazione di i cuncerti è purtà più mumenti magichi nantu à i palchi di u mondu sanu.
Data di publicazione: 21 d'aostu 2024