Aaron Kwok Dream Dance Concert 2023 in Macao

U gran finale di l'annu, Melco Crown Series Aaron Kwok Dream Dance Concert 2023" apre un novu capitulu di l'audiovisuale.

U primu spettaculu di a notte di a Melco Exclusive Series era un novu standard di produzzione di cuncerti.

Aaron è a so squadra anu introduttu una nova illuminazione è tecnulugia per questa edizione speciale di a serie esclusiva di Melco, chì custa vicinu à a mità di miliardi di dollari, cumpresu l'ultimu pruduttu di sistemi di illuminazione Fengyi Kinetic (sistema di illuminazione cinetica DLB, DLB hè una marca, FENGYI hè cumpagnia). nome), ucinetica Anelli di fasciuècineticaP3 palle,chì combina l'imaghjini d'alta tecnulugia cù effetti di illuminazione tridimensionale per creà un castellu virtuale è reale in muvimentu cù parechje tappe immersive.stage immersive.E duie luci cinetiche sò persunalizate secondu u cuncertu per i so effetti unichi è speciali in u mondu sanu.FENGY insistiu sempre à l'originale.Rifiuta di seguità o copià l'ideale di l'altru.È aghjurnà sempre novi luci cinetiche secondu e diverse esigenze di eventi da diversi clienti.

U cuncertu era tematicu nantu à a fantasia, cù i capelli di Aaron in dui sfumature di vinu è rossu, cù u costume di ballu d'arte visuale dipinti à manu "Occhi azzurri" creatu per ellu da Zhang Shuping, disguised cum'è un guerrieru da u spaziu, è parachuted nantu à u stage attraversu una seria di fantasmacinetica Anelli di fasciuècineticaP3 Ballifurnitu da u sistema di illuminazione cinetica Fengyi esclusivamente per a prima volta in l'Asia, guidà una grande truppa di ballerini per apre u spettaculu cù "Iron Curtain Temptation".

È in questu cuncertu ci hè un disignu assai inesperu, vale à dì, a cortina luminosa intornu à ucinetica anelli di fasciudisignu.Questa idea hà ancu permessu à i fan di esclamà "troppu fantasticu"!cinetica anelli di fasciucuncepimentu di cortina di luce tonda cum'è s'ellu è i fans ghjucanu à distanza di sognu cuntattu pienu, criativu straordinariu.

A cumminazione perfetta di tecnulugia è ballu hè maravigghiusu, assai imponente, chì mostra u stilu di u rè, l'audienza wow, l'applausi thunderous di u publicu tutale.

U disignu di ucineticaP3 pallepusatu in u circulu di ucinetica anelli di fasciupermette di realizà l'elevazione cinetica.Stu disignu permette à a sfera di fà un muvimentu inerziale nantu à a pista per ottene l'effettu "levitation".Quandu si move lentamente in ucinetica anelli di fasciu, Truverete chì u culore di u "cortina di luce" cambia ancu, cum'è s'ellu un "Saturnu" nantu à u palcuscenicu da a prufundità di l'universu si sviluppa lentamente, è à u stessu tempu sottu à a luce di un inseme di canzone "immersive" è ballu.U cuncertu si terrà à a fine di u spettaculu, è u cuncertu serà fattu à a fine di u spettaculu.

A finale di u cuncertu era "Between the Fascination", cù "Move" cum'è u prelude, chì mette in risaltu ucineticaP3 ballòPlanet Large Scale Light Array furnitu da Fengyi in "Fascination", inseme cù più di 1000 luci di computer in situ, chì si cumplementavanu per creà una scena stupente.

Questa volta per a serie esclusiva di Melco Macau ùn hè micca eccezzioni, hè ancu a più creativa è risorse per cuncepisce un palcuscenicu mai vistu prima, cù a tecnulugia di scena più avanzata à virtuale più effetti di luce è ombra reale, cù una varietà di illuminazione. imagine è cuncettu tridimensionale rottu, senza precedente per creà a prima tappa di sognu super dinamica in Macao.Cù più di un annu di preparazione, stu capitulu audio-visuale unicu hè statu creatu da a squadra di Aaron è hè sicuramente un avvenimentu must-see stu mese.


Tempu di post: Jul-28-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi