2022 10th Award ALIGHTING Avvisu di Selezzione di Premiu di Eccellenza

Oghje, simu entusiasmati d'informà chì u prughjettu di u bar led cineticu di Guangzhou Fengyi Stage Lighting Equipment Co., Ltd. hè statu sceltu cum'è u Premiu di Eccellenza da u Premiu ALighting!

U Premiu ALighting hè un premiu autoritariu in u campu di l'illuminazione lanciatu da l'Esposizione Internaziunale di l'Illuminazione di Guangzhou in 2013 sottu a guida di u Ministeru di u Cummerciu di a Cina è u sustegnu speciale di a Cummissione Economica è Cummerciu di Guangzhou.Hè tenutu una volta à l'annu.U premiu hà per scopu di premià i prudutti innovativi verdi è di risparmiu d'energia è e tecnulugie d'avanguardia di l'industria di l'illuminazione globale, opere di ingegneria eccezziunale chì combinanu perfettamente a tecnulugia di luce è l'arte, è travaglii di cuncepimentu creativi è eccellenti, per abbinà i prufessiunali adattati per u sviluppu di l 'industria illuminazione glubale, è à furniscia L'industria definisce u futuru prodottu è direzzione tecnulugia, cuntribuisci a saviezza Chinese è suluzioni Chinese à l 'industria illuminazione glubale, è hè canusciutu comu lu "Oscar Award" in l 'industria illuminazione.

A trasfurmazioni di l'ecunumia glubale "risparmiu d'energia, prutezzione di l'ambiente, bassu carbonu, energia nova è tecnulugia novi" hà purtatu opportunità è sfide senza precedente à a crescita di l'industria di l'illuminazione.In questu grandi cuntestu suciale è ecunomicu, "Guangzhou International Lighting Exhibition" hà lanciatu U "ALighting Award" hè natu.Havi un logu unicu è geniale, inspiratu da l'antica reliquia culturale cinese "Monkey Top Lamp".Indica u futuru brillanti di l'industria di l'illuminazione;hè cum'è u sviluppu di "a", chì rapprisenta un tipu di voce chì l'industria di l'illuminazione hè per spressione.

"ALighting Award" hà u scopu di diventà l'attività di selezzione di premiu di benessiri publicu più influente è autoritariu in l'industria di l'illuminazione in Cina, cumplementà l'altru cù Guangzhou Lighting Exhibition, prumove scambii tecnichi trà l'industria cinese è straniera, è stabilisce un benchmark è un mudellu per l'industria.prumove u sviluppu è u prugressu di l'industria di l'illuminazione.

barra led cineticahè u primu prughjettu di l'illuminazione di scena Fengyi da trasfurmànormalel'illuminazione di scena à a cineticasistema di illuminazione.Hè largamente utilizatu in stazioni TV, festivals di musica, festivals di film, bars grande, grandi cuncerti, sale d'esibizioni, etc. appena hè listatu, hè perseguitatu da parechji artisti, è a trasfurmazioni hè abbastanza successu. Prima di l'epidemie, avemu participatu à u Global Entertainment Technology Showin u mondu sanu, circa 6 volte à l'annu, cum'è THE NAMM SHOW, LDI SHOW, Live Entertainment Expo TOKYO,Prolight + Sound Frankfurt, Germania, etc., aspittàvanu di vedevi prestu. Più opere ponu esse viste nantu à u situ ufficiale www.fyilight.com, è u futuru pò esse aspittatu!

Illuminazione di scena FYL

www.fyilight.com 


Tempu di Postu: Apr-30-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi