U 10 di marzu di u 2023, a Conferenza Annuale di Dealer di RRMC Greater China in Shenzhen hè ghjunta à una cunclusione successu.

U 10 di marzu di u 2023, a Conferenza Annuale di Dealer di RRMC Greater China in Shenzhen hè ghjunta à una cunclusione riescita.Questu avvenimentu adopta a suluzione di sistema di luce LED cineticu di 300 sets di Fengyi.À u centru di u palcuscenicu, 300 sets cinetichi LED Tubes light presentanu un disignu rettangulare unicu è una vista completa di 360 gradi, chì permettenu à i visitatori di vede tutta l'illuminazione di u palcuscenicu, attirandu assai a so attenzione.Sti strisce di luce sò cumposti da dui o più insemi di sistemi di cuntrollu, chì ponu esse alzati, calati è rotati secondu i bisogni attuali per risponde à e diverse esigenze d'usu.

Nantu à u palcuscenicu, 300 set di luci cinetiche focalizzanu l'attenzione di u publicu nantu à u palcuscenicu, è l'illuminazione abbagliante crea tutta a scena cum'è un spettaculu di illuminazione à grande scala, chì permette à l'audienza di immerse profondamente in l'effetti visuali.Inoltre, u sistema di sonu prufessiunale aghjusta ancu à u spettaculu, cù musica, applausi, applausi, è diversi altri soni intrecciati per creà una atmosfera di scena grandiosa è scandalizante.

Rolls Royce hè sempre stata a mo marca è mudellu di vittura preferita.Sò assai entusiasta di pudè utilizà i prudutti di a nostra cumpagnia sta volta, cum'è se u sognu chì aghju perseguitu hè statu realizatu.

Fengyi Dynamic Lighting Solution pò esse appiicata à diversi lochi cum'è palchi di cuncerti, prugrammi, clubs, mostre, spazii d'arte cummerciale, etc. 

Caratteristiche di u sistema di illuminazione cinetica:

Ci hè una varietà di mudelli di illuminazione LED chì sò cumpatibili cù u winch DMX, risponde à i bisogni di diversi scenarii. 

Per l'imprese di l'avvenimenti di affittu, u stessu winch DMX pò esse assuciatu cù diversi apparecchi di illuminazione LED, è i nostri apparecchi di illuminazione saranu gradualmente aghjurnati. 

Per i grandi imprese di l'avvenimenti, avemu un sistema di serviziu maturu è una bona cumpetenze di cumunicazione per furnisce i clienti cù servizii unicu. 

I prudutti utilizati:

DLB Kinetic LED Bar 300 sets

Produttore: Fengyi

Installazione: CE SPACE

Design: CE SPACE

 


Tempu di post: Apr-20-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi