GET show (GUANGZHOU ENTERTAINMENT TECHNOLOGY SHOW) 2023

zona di mostra di più di 80.000 metri quadrati, attraerà quasi un milla di e marche principali di u mondu espositori forti, u spettaculu GET si focalizeghja nantu à i prudutti di a catena di l'industria di l'equipaggiu di l'arti di spettaculu glubale, cuncintratu nantu à l'illuminazione prufessiunale, audio prufessiunale, equipamentu perifericu di scena di novu. tecnulugii, novi prudutti, novi applicazioni, chì mostranu l'attuale frontiera internaziunale di l'industria di l'equipaggiu di l'arti di spettaculu di novi invenzioni, idee novi, tendenze novi!

Questi includenu: u primu cuncorsu di l'illuminazione di scena di i ghjovani "GET show Cup", a prima mostra di nominazione di i ghjovani disegnatori di scena in a Pruvincia di Guangdong, spettaculu di tema C di divertimentu di bar, quasi 100 spettaculi d'illuminazione, etc., chì presentanu un tecnulugicu, artisticu è interattivu. mostra per u publicu prufessiunale in casa è à l'esteru.

U stand di Fengyi hè situatu in HALL 3 3E-06B di u Centru Naziunale di Cunvenzione è Esposizione.Questa mostra mostrarà i prudutti più recenti è unichi di Fengyi, chì u stilu di produttu hè principalmente atmosfera high-end.In questa mostra, Fengyi mostrarà l'effettu più chocante, chì averà un novu impattu visuale à tutti, speru chì pudete pagà più attente à Fengyi!

Guangzhou Fengyi Stage Lighting Equipment Co., Ltd. hè una cullizzioni di ricerca è sviluppu, pruduzzione, vendita, cuncepimentu, installazione, serviziu in una di e cumpagnie d'alta tecnulugia di l'illuminazione cinetica prufessiunali di l'industria.Impegnatu à furnisce l'utilizatori cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti di tecnulugia di punta, qualità eccellente di alzà i prudutti di illuminazione cinetica è serviziu post-vendita perfettu.Sottu a cumpagnia hà un ingegnere anzianu cum'è a spina dorsale, machini stage, diseggiani stage, cuntrollu illuminazione, sonu illuminazione è altri prufessiunali.

A cumpagnia hà per u Partitu Comunista di China Central Television, China Hunan TV, TVB Hong Kong TV, Audi, mostra Rolls-Royce, cuncertu di cantanti famosi, Korea AK Bright Square, è diversi clubs famosi in casa è in l'esteru, più di mille pruduzzione, stallazione di un inseme cumpletu di l'equipaggiu è ricivutu elogi unanimi.

Ottene spettaculu 2023 TEMPU DI VISITA

8 di maghju - 11 di maghju 09:30 - 17:00

prolight + sound GUANGZHOU 2023 TEMPU DI VISITA

22-25 di maghju 09:00 – 17:00

Nota: Fengyi hà da participà à u spettaculu GET, se sceglite di assistisce à l'ora di u spettaculu di prolight + sound GUANGZHOU, site benvenutu à vene à a nostra cumpagnia per visità u spettaculu di luci in a nostra sala di mostra.

COME OTTENERE I VOSTRI BADGES DI VISITORE

STEP 1: Pre-registru in ligna è Riceve u Visitatore Cunfirmatu per email.

http://www.getshow.com.cn/site-admin2/guestbook/create

STEP 2: Portate a vostra attività à u Contatore di Registrazione à a mostra per un badge GRATUITU.

Nota: Se avete applicatu l'hotel di u cumitatu cù successu, pudete uttene i badge VISITOR quandu u check-in. 

INDIRIZZI DI LODE DI MOSTRA E GUIDA DI TRAFFU

Nome di u locu: Poly World Trade Center Expo

Indirizzu: No.1000, Xingangdong Road, District Haizhu, Guangzhou, Cina.

Stazione di Metro: Stazione di Pazhou (Line 8), esiste da C/D à PWTC


Tempu di post: May-04-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi