Galaxy Night Club

L'effetti assai speciali per u Galaxy Club sò cuncepiti cù FENG-YI 40 sets di luci quadrilateri cinetiche LED DLB è FENG-YI 16 sets di sfere rotanti cinetiche DLB.Chì si trova in GuangXi China.Hè cum'è esse in un Club altu in l'aria, sperimentendu a sensazione di una festa à alta altitudine, Stu dispusitivu usa trasfurmazioni cambianti rapidamente è magnifiche programate da u nostru software Madrix, chì currispondenu perfettamente à u ritmu, creendu una atmosfera allegra, è rinfurzà l'effetti visuali. , L'effetti da i luci cinetichi DLB Quadrilate hè assai attrattiva per i clienti.Unu stabilisce un quadrilateru LED cineticu DLB cù 4 argani cinetici DMX è un quadrilateru.È One mette sfere di fascio rotanti cinetici DLB cù 1 argani cinetici DMX, argani cinetici totali 16pcs, A quantità totale di argani cinetici per 56 set hè 176pcs argani cinetici DMX.FENG-YI supporta u Serviziu OEM di luci quadrilateri LED cinetiche DLB è luci di bola rotanti cinetiche DLB.FENG-YI sustene a suluzione di luci Club, serviziu per u club.Disegnu, luci di scena è sistema di luci cinetiche, installazione è prugrammazione.

FENG-YI hè una bona sperienza nantu à a soluzione Nightclub.Benvenuti à a vostra amable dumanda.Sistemi di illuminazione cinetica hè un ideale simplice è luminoso per muvimenti su è falà un ughjettu illuminatu una fusione di l'arti di l'illuminazione cù a tecnulugia meccanica.In più.pudemu ancu furnisce servizii persunalizati secondu a vostra dumanda.Avemu u dipartimentu di i diseggiani cù sperienze di cuncepimentu di prughjettu di più di 8 anni.Pudemu furnisce un design di layout, un design di layout Elettricu, un video designu 3D di luci cinetiche per u vostru prughjettu. Pudemu furnisce un design di layout è un video design 3D di luci cinetiche per u vostru prughjettu.Avemu l'esperienze bè ingegneri di u sistema di illuminazione cinetica per u serviziu di installazione in diversi prughjetti. Pudemu supportà l'ingegneri volanu à u vostru locu di prughjettu per a stallazione diretta o organizà un ingegnere per a stallazione-guida si avete travagliadori lucali. Ci sò dui modi chì pudemu. sustegnu prugrammazione per u vostru prughjettu.

U nostru ingegnere vola à u vostru locu di prughjettu per a prugrammazione diretta di luci cinetiche.O facemu pre-programmazione per luci cinetiche basate nantu à u disignu prima di spedizione.Supportemu ancu a furmazione di prugrammazione gratuita per i nostri clienti chì volenu ammaistrà e cumpetenze di luci cinetiche in a prugrammazione.

I prudutti utilizati:

Luci quadrilateri cinetiche DLB LED 40 set

Sfere rotanti cinetiche DLB 16 set 

Produttore: FENG-YI Lighting 

Installazione: FENG-YI Lighting

Design: FENG-YI Lighting


Tempu di post: Apr-20-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi