DLB Kinetic Lights furnisce l'ultime soluzioni creative di illuminazione

À u GET Show, a più grande mostra di l'illuminazione in u mondu, DLB Kinetic Lights mostrarà novi soluzioni di illuminazione creativa è guidà a futura tendenza di l'industria di l'illuminazione.

DLB Kinetic Lights hà sempre miratu à u disignu originale è innovativu.Questa volta à u GET Show, purteremu un spettaculu di luci auto-designatu per fà chì l'audienza globale sente u charme di l'arti di luce.

À a mostra, DLB Kinetic Lights mostrarà u so propiu spettaculu di luci cuncepitu in u so stand.Stu spettaculu di luci incorporarà una varietà di tecnulugia innovadora per presentà una festa visuale à l'audienza.Attraversu l'effetti di illuminazione dinamica è l'abbinamentu di culore unicu, DLB Kinetic Lights mostrarà una creatività è una imaginazione incredibili. U stand DLB Kinetic Lights serà una di l'attrazioni più populari di u spettaculu.Mostreremu una gamma di prudutti di illuminazione creativa, cumprese sistemi di cuntrollu intelligenti è soluzioni innovative di illuminazione di scena.Questi prudutti creativi sò sviluppati è cuncepiti in modu indipendenti da DLB Kinetic Lights, chì usa l'illuminazione cinetica per cuncepisce spettaculi artistici di illuminazione di scena.Hè a prima cumpagnia di luce cinetica in Cina per innuvà è sviluppà indipindente.

U spettaculu di luci di DLB Kinetic Lights serà ancu unu di i punti culminanti di a mostra.Useremu tecnulugia di cuntrollu avanzata è cuncepimentu di illuminazione innovativu per creà effetti visuali stupendenti.L'audienza gode di spettaculi di luci vibranti è creativi in ​​l'esposizione è sentenu u putere è a bellezza di a luce.

U GET Show hè un avvenimentu glubale di l'industria di l'illuminazione, chì attrae prufessiunali è entusiasti di tuttu u mondu.DLB Kinetic Lights aspetta di cumunicà cù e persone in l'industria di l'illuminazione glubale in a mostra per discutiri e tendenze di sviluppu futuru è e direzzione d'innuvazione.

U GET Show si terrà in a China Import and Export Fair Pazhou Complex da u 3 di marzu à u 6 di marzu, DLB Kinetic Lights aspetta cun voi u futuru di l'industria di l'illuminazione.


Tempu di post: Feb-29-2024

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi