Un onore di creà una festa audiovisuale cù l'Orchestra Transiberiana in scena

Trans-Siberian Orchestra (TSO), u gruppu multi-platinu, rock progressiu, hà annunziatu u so assai attesu Winter Tour serà di ritornu per 2023. Per u 2023, TSO porta una presentazione cumpletamente aghjurnata di a tradizione indimenticabile di vacanze multigenerazionale ". I fantasmi di a vigilia di Natale".

Durante questa tour, DLB Kinetic Lights hè onoratu di travaglià cù l'Orchestra Transiberiana per creà una festa audio-visuale.Avemu furnitu soluzioni di cuncepimentu di scena di luci cinetiche per questa tappa.Avemu usatu bar Kinetic per u disignu di l'illuminazione creativa.A barra cinetica hè a nostra cumpagnia di luci cinetiche creative, chì pò esse appiicata à diverse tappe per creà diversi effetti di illuminazione di scena.Quandu cuncepisce l'illuminazione per questa performance, l'avemu cuncepitu secondu u stilu forte di u spettaculu è u grand stage.In un palcuscenicu cusì grande, l'illuminazione ordinaria pò ottene solu l'effettu di a resa ambientale, ma a nostra barra cinetica pò ancu ottene u stessu effettu cum'è L'interazzione trà u cantante è l'audienza rende i fan più immersi in u spettaculu è porta un impattu visuale più putente. .

Per mezu di prugrammazione avanzata da i nostri ingegneri, a barra Kinetica pò risaltà è falà secondu i canti cantati da u cantante, cambiendu in diverse forme, è pò ancu creà diverse atmosfere cambiendu culori.Quandu cuncepisce stu pruduttu, a nostra squadra di R&D hà pigliatu in considerazione l'effetti di l'illuminazione di e prestazioni future.Dunque, a barra cinetica cuncepita emette luce da i dui lati, facendu estremamente chocante quandu si vede da tutti l'anguli.

I luci DLB Kinetic ponu furnisce suluzioni per tuttu u prugettu, da u disignu, a guida di l'installazione, a guida di prugrammazione, etc., è ancu sustene servizii persunalizati. Sè vo site un designer, avemu l'ultime idee di produttu cineticu, sè site cummerciante, pudemu furnisce una soluzione di bar unica, sè site un affittu di prestazioni, u nostru più grande vantaghju hè chì u stessu òspite pò currisponde à diversi ornamenti appiccicati, Sè avete bisognu di prudutti cinetici persunalizati, avemu un squadra R & D prufessiunale per l'accoppiamentu prufessiunale.

I prudutti utilizati:

Barra cinetica


Tempu di Postu: 21-Mar-2024

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi