Barbie Bar-Bon ambiente, creatu da l'illuminazione

Chì tippu di spirienza seria per installà luci di ballu in un club, cù meteori è lampi in tuttu u modu?Fengyi kinetic led bar, assolutamente romantica 100%.Dopu chì u club YOLO in i Stati Uniti hà utilizatu u nostru bar led kinetic, u club Barbie Cinese hà ancu utilizatu, sparte 102 setti.Per piacè fighjate à a stampa sopra, u disignu di l'arte creativa, u mumentu chì a luce hè illuminata, e stelle sò belle è romantiche cum'è a pioggia di meteorite in u celu di notte.Ogni culore di luce pò currisponde à l'ambiente cù diversi effetti stupendenti.

U Barbie Bar hè altu 8 metri è hà un totale di 520 metri quadrati.Hè custituitu di trè circles cuncentrichi cù diametri diffirenti.56 setti cinetichi di led bar sò usati per u grande cercolu, 32 setti sò usati per a zona media, è 14 setti sò usati per u circhiu più chjucu in l'internu.Quandu sò à a so luminosità massima, sò cum'è fiamme ruganti, è vice versa, cum'è stelle scintillanti. A barra led cinetica hè faciule d'installà, alta luminosità, L'effettu di sfarfallu hè cum'è i meteori in u celu di notte, è l'effettu di sfarfallu pò esse. stabilitu secondu i vostri bisogni, è u culore hè biancu.Ampiamente utilizatu in clubs, sale di discoteca, sale di canzone è di ballu, cuncerti à grande scala, matrimonii.

Guangzhou Fengyi Stage Lighting Co., Ltd hè specializatu in furnisce u disignu di l'illuminazione è suluzioni per i club, cuncerti, spettaculi d'auto, cunferenze di stampa, teatri, auditorium è sale multifunzione;u pruduttu cinetica led bar, presenta illuminazione stage da una direzzione tridimensionale, è 360 ° effettu 3D, cumminazzioni infinita di diverse forme, per risolviri u prublema di sicurità di tettu è insufficiente load-bearing.Many casi sò stati fatti in casa è à l'esteru. , è a ricunniscenza di u cliente hè alta.

Amici chì piacenu ponu cliccà u ligame sottu u video per cuntattateci per risolve i vostri bisogni di u prugettu.

I prudutti utilizati:

Kinetic led bar 102 sets, un set include un winch è una led bar, un totale di 102 pezzi di argani è 102 pezzi di football led.

Produttore: FYL Stage Lighting

Installazione: FYL Stage Lighting

Design: FYL Stage Lighting


Tempu di post: May-10-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi