79 SETTI CINETIC Matrix Strobe USATI IN MEGA Club, Guangzhou, Cina

MEGA Night Club, si trova in Pazhou Bar Street, Haizhu District, Guangzhou.Cù una superficie di 4.000 metri quatratu è una altezza senza colonna di 15 metri, hà una sperienza di spaziu di ballu abbagliante super-grande, l'investimentu tutale hè di 180 milioni di RMB.

U più accattivante hè l'usu di DMX Kinetic Lighting in u centru, chì hè furmatu cum'è un dragone chì passa sopra u spaziu, l'onda di vita su è giù, purtendu i clienti Effettu d'impattu visuale estremamente cool.L'equipaggiu hè furnitu da Guangzhou Fengyi Stage Lighting, chì hè specializatu in l'illuminazione cinetica per più di 10 anni.Kinetic Matrix Strobe hè una di e luci cinetiche di punta in 2022. Hè fatta apposta per i grandi prughjetti di club per i so effetti unichi. Questa hè a tecnulugia più nova ancu sopra u sistema di luci cinetiche.Disegnu di quattru effetti laterali, Effetti combinazione di fasciu è strobe 2in1 per un pruduttu. Lati frontali è posteriori pensati per effetti di fasciu (controllu pixel),Su è sottu à i lati cuncepiti effetti Strobe.

U tema di u bar hè u stilu futuristicu.Ogni pixel è strobe Kinetic Matrix Strobe hè statu programatu, ogni volta chì a musica è l'illuminazione cambianu, u sistema di a nave spaziale si move è circhi, purtendu i clienti estremamente cù effetti visuali d'impattu visuale, u sensu di a tecnulugia hè riflessu vivamente.Tuttu u spaziu hè più flessibile cù l'usu di l'illuminazione cinetica, cumminendu statica è dinamica, integrendu a musica libera in a notte di a cità, tutti quelli chì sò in scena ponu uttene sollievu spirituale è liberazione!

Cù i più grandi designer, ballerini è DJ di u mondu per guidà a tendenza di u mondu!U MEGA club hà da avvià una nova tendenza è classificatu trà i 100 clubs più impurtanti in u mondu.Se vulete sperimentà a vita notturna in Guangzhou piena di tecnulugia, ùn mancate micca u MEGA club.Ùn vi lasciarà micca!

Sè vo avete i prughjetti di night clubs o pensa à aghjurnà u vostru night club per un effettu unicu, benvenutu à cuntattate cun noi per una soluzione di sistema di luci cinetiche persunalizate. Ciò chì FENGYI supporta ùn hè micca solu u sistema di luci cinetiche prufessiunali, ma ancu sustene a suluzione tutale di u prugettu partendu da cuncepimentu, installazione è prugrammazione basata nantu à una sperienza bè.


Tempu di Postu: 10-Jan-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi