225 Set di sculture cinetiche sò stati usati in una mostra speciale in l'800 anniversariu di l'avventu di Nichiren Daishonin.

225 Sets Sculture cinetiche sò state aduprate in Esposizione Speciale nantu à l'800thAnniversariu di l'avventu di Nichiren Daishonin.Un quadratu 15 × 15 fattu da Kinetic Sculpture in l'esposizione, delicate è mini sculture cinetiche sò state programate da u programatore, u meteoru ascendente è discendente furnisce un elementu unicu chì hè cumplettamente cuntrullabile cù i controller DMX standard è facenu un modu ordinatu, diventendu più ritmu cum'è u L'animazione di u screnu cambia, creendu una atmosfera sacra.Introduce l'urìgine è u sviluppu di u Buddhismu, cù l'alti è i bassi di a storia, u muvimentu di Sculture Kinetiche rende tutta a trama più viva è immersione.

Breve Introduzione di u Buddhismu Nichiren: U Buddhismu Nichiren hè una scola di Buddhismu maiò in Giappone, chì hè basatu annantu à l'insignamenti di un prete buddista giapponese Nichiren in u 12u centenario.Nichiren Daishonin, u fundatore di Nichiren Shoshu, hè natu in Giappone in u 13u seculu.Hà revelatu è propagatu l'insignamentu di "Nam-Myoho-Renge-Kyo", l'essenza di u Lotus Sutra chì hè a suprema scrittura buddista.L'insignamentu di u Buddhismu vilendu cumu superà e nostre soffrenze è cumu campà a nostra vita. Piglià a fede in questu insignamentu di Nam-Myoho-Renge-Kyo porta pace è speranza à e persone chì soffrenu.

Avemu accoltu l'800 anniversariu di l'avventu di Nichiren Daishonin in u 2021. In questa occasione, avemu decisu di fà sta mostra cù u scopu di espose à quant'è più persone in u mondu pussibule, a vita è l'insignamenti di Nichiren Daishonin.

I prudutti di Kinetic Lights evolvenu è diventanu più flessibili è eleganti cù ogni prughjettu, vale à dì chì avà sò ancu più compacti per u trasportu è più veloci per stallà.Intelligentemente ammucciatu in una griglia basata in terra, u cablaggio diventa invisibule è piglia a pressione à i tecnichi per urganizà decine di cavi chì culliganu winches è lampade.


Tempu di Postu: Aug-18-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi